close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

יתרונות בסליקה לעסק

מערכת שורשד ניסן, תשפא17/03/2021

איך נכון לבחור שירות סליקה לעסק שלכם? מה הקריטריונים?

תגיות:
אתם מנסים למצוא דרכים שבעזרתן תוכלו להתאים את העסק שלכם לעידן המודרני שבו אנחנו חיים? רוצים לדאוג לכך שהלקוחות יידעו שמהעסק שלכם הם יוכלו לקבל את השירות הכי טוב ומהיר שאפשר? חשוב לכם להגיע למצב שבו העסק שלכם נותן את האופציה הכי נוחה וזמינה ללקוח? אם כך, אפשר להבין ללבכם. לא מדובר על עניין פשוט, אך היום יש פתרונות מאוד יעילים שיהפכו את העסק לעוד יותר נגיש. אם, למשל, התחלתם למכור את המוצרים השונים שלכם בעסק גם אונליין ואתם רואים שהרבה פעמים הלקוח ממלא את סל הקניות הווירטואלי אך לא מסיים את הקניה, יכול להיות שצריך להנגיש לו יותר את הדברים. כאן בדיוק
נכנסת לתמונה הסליקה, כי סליקה לעסק למעשה מאפשרת ללקוח לשלם בכל עת ובכל מצב עם כרטיס האשראי שלו. הוא לא צריך להתקשר ולא צריך לדבר אתכם בכלל, שכן הוא מבצע את הרכישה ישירות דרך האתר או דרך האפליקציה.

כך תבחרו לכם חברת סליקה עבור העסק
אם חשבתם לרגע שאתם היחידים שחושבים לשלב את אפשרות הסליקה בעסק, כדאי שתדעו שאתם טועים. היום מדובר על עניין שגרתי ביותר, שכן היום הרבה מאוד עסקות של קניה ומכירה מתבצעות אונליין והלקוח צריך ליהנות מתנאים נוחים ומאובטחים. משמעות הדברים היא שיש גם לא מעט חברות שמציעות שירותי סליקה לעסקים ולכן צריך לעצור ולבחור את החברה הכי מוצלחת ומתאימה שיש. לשם כך אנחנו ממליצים לכם לברר האם חברת הסליקה שאליה אתם פונים:
• מציעה שירותי סליקה גם לאפליקציות ולאתרים שמותאמים לנייד
• זמינה בכל עת במידה ויש תקלות
• מוכרת ובעלת שם ומוניטין
• מומלצת על ידי בעלי עסקים אחרים

חשוב מאוד לבדוק האם מדובר על חברה שנותנת שירות מאובטח, כי הדבר האחרון שתרצו זה לגלות שגנבו ללקוחות שלכם את פרטי האשראי. זה עלול להרוס באופן טוטאלי את העסק שבניתם בעשר אצבעות ולכן יש חשיבות אדירה לשאלה האם מדובר על חברה אמינה ומאובטחת או לא.

כמה זה עולה לכם?
כמו כל שירות אחר שאתם מקבלים בעסק, ברור מדוע גם על שירותי הסליקה תשלמו סכום מסוים של כסף. בדרך כלל מדובר על עמלה שתשלמו עבור כל עסקה, ואין ספק שהעמלה הזאת יכולה להיות שונה בין מספר חברות שמציעות שירות כזה. לכן, אם חשבתם לרגע לבחור ככה סתם את החברה הראשונה שעליה אתם שומעים, דעו שזה לא מאוד מומלץ. הדבר הנכון לעשות יהיה השוואת מחירים, כי כך תוכלו להבין איפה מחכה לכם דיל יותר טוב. זה נכון שלא כדאי לדחות את שילוב האופציה של הסליקה בעסק שאתם מנהלים, כי הלקוחות מחכים לכך, אבל גם לא כדאי לבחור בצורה שרירותית את מי שייתן לכם שירות כזה. יש לברר, להשוות ולבחור את הטוב ביותר עבורכם מכל הבחינות.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה